4-1=3…

Písal sa rok 2016, keď som sa pod vplyvom alkoholu s wrbom dohodol, že skúsim spev v ich novej kapele. Nie že by som spievať vedel a ani že by som mal potrebu sa takto prezentovať, šlo len o čistokrvné nadšenie vyskúšať si aj túto sféru hudobného života. Z toho pramení aj fakt, že som sa to vždy snažil robit naplno a čo najlepšie v závislosti od mojich možností a schopností a hlavne tak, aby to mňa samého bavilo. Bohužiaľ aj napriek stále trvajúcemu nadšeniu som sa dostal do bodu, kedy musím opustiť kapelu, ktorá sa mi stala za tých pár rokov viac, ako len kapelou. O to viac ma to mrzí a o to viac je ťažšie moje rozhodnutie zakázať si niečo, čo mám rád, jednu z mála vecí v mojom biednom živote, ktoré ma nejakým spôsobom napĺňajú. Taktiež sa bojím toho, že priateľstvá z kapely v konečnom dôsledku potvrdia moju teóriu “pretrhnutých nití“. Nie je to pre mňa žiadny posun ďalej, skôr mi to príde ako môj osobný krok spať, ale inak to proste nejde. Problém je totiž v tom, že telo mi ukázalo svoje fyzické limity do takej miery, že každá skúška a každý koncert má za následok niekoľkodňovú bolestivú stratu hlasu… a ja to inak robiť neviem, nechcem a nemôžem. Každopádne aby som nenaťahoval toto moje vyplakávanie, chcem poďakovať v prvom rade všetkým samorastom za pekné chvíle a zážitky spojené s kapelným životom a v rade druhom všetkým z vás, ktorí ste nás podporili, či už návštevou koncertu, kritikou alebo milým slovom, bez vás by to nemalo zmysel. …vidím sa v diaľke, sám sebe klon, som mnou či bez show must go on…
p

Myslím, že vyššie uvedené riadky nepotrebujú už žiaden komentár. Je nám strašne to ľúto…
Nástrojová sekcia sa rozhodla, že kapelu potiahneme ďalej a vzhľadom na to, že v okolí Bystrice asi neexistuje nik o kom by sme vedeli, že by mal/a záujem o krik v našej kapele, sme odkázaní opäť len na inzerát (tak, ako tomu bolo aj v začiatkoch). Takže, ak si baba alebo chalan, ktorá/ý to má v hlave zrovnané, názorovo si plávaš na podobných vlnách a nerobí Ti problém dochádzať na skúšky (BB alebo BA) cca 2x do mesiaca, tak sa prosím ozvi na samorasthc@gmail.com. Alebo ak máš v okolí niekoho, koho by to mohlo zaujímať, posuň kontakt. Budeme ti viac než vďační!

Posledný koncert v starej zostave odohráme v Bratislavskej Fuge s dvoma výbornými kapelkami. Tak sa dostav a príď s nami osláviť 20 rokov Priamej akcie! Report z posledného koncertu v BB tiež nahodený!

This entry was posted in General. Bookmark the permalink.